فناوری ارتباطات و اطلاعات بر کارآفرینی و اشتغال در واحدهای تولیدی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق جامع با موضوع فناوری ارتباطات و اطلاعات بر کارآفرینی و اشتغال در واحدهای تولیدی در شهر یزد، در قالب فایل word و در حجم 102 صفحه.

بخشی از متن:
فناوری اطلاعات و ارتباطات جدید، تحولات شگرفی در دستیابی به اطلاعات بوجود آورده و بسترهای ارتباطی قویتری را فراهم کرده است. این فناوری ها اهّمیت و ارزش اطلاعات و ارتباطات را بالا برده اند. در نتیجه کارآفرینی نیز مانند سایر امور از مزیت های این فناوری بهره برده است. برای درک اهّمیت این فناوری ها در کارآفرینی به بررسی نظریه شبکه های اجتماعی می پردازیم. طبق نظریه شبکه های اجتماعی کارآفرینی، فرایندی است که در شبکه متغیّری از روابط اجتماعی واقع شده است و این روابط اجتماعی می توانند رابطه کارآفرین را با منابع و فرصت ها محدود یا تسهیل نمایند.
اطلاعات و ارتباطات دو ابزار اساسی مورد نیاز هر فعّالیت کارآفرینی است. کارآفرینی در انزوا و بدون حمایت نهادها، سازمان ها و انسان ها امکان پذیر نیست. کارآفرینی مستلزم کشف یک نیاز اجتماعی است. و کشف نیازهای اجتماعی به شناخت اجتماع، نیازهای آن و بافت فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی آن وابسته می باشد. در شناسایی نیاز هر فعّالیت کارآفرینانه، ایده پرداز یا تئوریسین می بایست نسبت به محیط بینش و بصیرت داشته باشد و بداند چه راه حل هایی برای رفع آن نیاز، در نقاط دیگری از دنیا ارائه شده است. مطمئناً شناسایی نیازها و ارائه راحل ها بدون اطلاعات امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین اطلاعات و دانش مانند ارتباطات از ملزومات هر فعّالیت کارآفرینی است (احمدپور،1389).

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
فصل اول : کلیات تحقیق
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم: یافته های توصیفی و تحلیلی
فصل پنجم : جمع بندی و نتیجه گیری
منابع و مآخذ
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 25043 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 102

حجم فایل:371 کیلوبایت

 قیمت: 62,400 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی یک فایل Word قابل ویرایش